Nieuwe leden:

Onze vereniging wil graag met u kennismaken en graag willen wij u kennis laten maken met ons koor.  Kom gerust op maandagavond tijdens de repetitie eens kijken en luisteren. Twijfelt u over uw stemcapaciteit, bent u nog jong of al met pensioen? Doe gerust een paar keer mee en laat vervolgens onze dirigent een stemtest afnemen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met één van onze leden / bestuursleden.

Repetities:

Het koor repeteert op maandagavond  van 20.00 uur tot 22.00 uur in het Gerardushuis Parkstraat 2 te Deurne - Walsberg.

Het koor gaat als volgt gekleed:

• De heren dragen  een zwarte pantalon met een zwart overhemd en naar eigen keuze een zwart colbert met of zonder  paarse stropdas. Dit is afhankelijk van het soort concert.
  • De dames zijn in het zwart met een paarse corsage.

Basisactiviteiten:

zo'n  40 repetities en diverse uitvoeringen, waaronder een Herfstconcert, een optreden rond Kerst/Nieuwjaar, een H.Mis voor leden en overleden leden, 1x per jaar een ontspanningsactiviteit. Algemene- en halfjaarlijkse ledenvergadering. Jaarlijks is er ook een feestavond voor onder meer leden & partners, rustende leden en ereleden.

Daarnaast zijn er regelmatig optredens op uitnodiging van andere koren, organisaties en worden er bij speciale gelegenheden serenades verzorgd.

Contributies: Vanaf 1 april 2011 bedraagt de kwartaalcontributie € 37,50.
Rekeninggegevens (Rabobank): Walsbergse Zangvereniging, rek.nr. NL87 RABO 0110828070